Solistka Teatru Wielkiego w Łodzi i laureatka znaczących konkursów wokalnych m.in. III nagrody na „Queen Elisabeth International Music Competition of Belgium” (2008). Od 2011 roku pedagog śpiewu w Akademii muzycznej w Łodzi.

Ukończyła Liceum Muzyczne w Rzeszowie, w klasie oboju, a następnie Akademię Muzyczną w Łodzi w klasie śpiewu (dyplom z wyróżnieniem) oraz studium dyrygenckie w tejże uczelni.

Laureatka konkursów wokalnych m.in. „Nagroda specjalna za najlepsze wykonanie pieśni J. I. Paderewskiego” na Konkursie Pieśni Polskiej w Warszawie (2001), półfinalistka prestiżowego Międzynarodowego Konkursu „Belvedere” w Wiedniu (2006) W duecie z pianistą Michałem Grabias otrzymali „wyróżnienie” na XIII Międzynarodowym Konkursie Muzyki Kameralnej XX w. w Łodzi (2001) oraz osiągnęli „Finał” VI Międzynarodowego Konkursu Muzyki Kameralnej im. K. Pendereckiego w Krakowie (2002).

Po otrzymaniu dyplomu Akademii dostała stały angaż w Operze Łódzkiej, gdzie wykonuje pierwszoplanowe role mezzosopranowe.

Jej podwójny debiut w operach „Adriana Lecouvreur” F. Cilea oraz „Lukrecja Borgia” G. Donizettiego, został określony przez krytyków jako „brawurowy i zachwycający”. Została uhonorowana nagrodą ZASP im. L. Schillera za Najlepszy Debiut 2004, nagrodą „Brylant Polski” dla wyróżniającego się artysty młodego pokolenia oraz nagrodą Marszałka województwa łódzkiego za szczególne osiągnięcia artystyczne.

Wśród ważniejszych wykonanych partii na scenie znajdują się m.in. tytułowa Carmen – G.Bizet, Giovanna SeymourAnna Bolena”, Elisabeth TudorMaria Stuarda”, OrsiniLucrezia Borgia” – G. Donizetti, Princessa di BouillonAdriana Lecouvreur” – F. Cilea, Rosina “Il Barbiere di Siviglia” – G. Rossini, IsabellaL’Italiana In Algeri” – G. Rossini, Nicklausse “Les Contes d’Hoffmann” – J. Offenbach, George SandKochankowie z klasztoru Valldemossa” – M. Ptaszyńska, Miss BaggottLittle Sweep” – B.Britten, DoralbaL’impresario In Angustie”, FidalmaIl matrimonio segreto” – D.Cimarosa, Jadwiga i CześnikowaStraszny dwór” – S. Moniuszko.

Współpracuje z wieloma teatrami operowymi m.in. Opera Narodowa w Warszawie, Opera Krakowska, Teatr Wielki w Poznaniu, Opera Nova w Bydgoszczy, Opera Śląska w Bytomiu, Opern Festival St.Moritz i Riehen.

Oprócz produkcji operowych, jest częstym gościem na koncertach, na których wykonuje repertuar operetkowy i musicalowy jak również dzieła symfoniczne, oratoria, kantaty i lirykę wokalną. Wśród wykonanych dzieł warto wymienić m.in. Requiem, Krönungsmesse i Große Messe c-moll – W. A. Mozart, Requiem – G. Verdi, Stabat Mater – G. Pergolesi, Stabat Mater – G. Rossini, 8 Symfonia – K. Penderecki, Oratorium – Iwan Groźny – S. Prokofiew.

Śpiewa na wielu festiwalach w kraju i za granicą m.in. Międzynarodowym Festiwalu „La Folle Journee” w Nantes i Printemps Musical w Silly (Francja), „Kolory Polski” – Filharmonia Łódź, „Musica sacra” – Warszawa, „Laboratorium muzyki współczesnej” w Filharmonii Białostockiej, “Sacrum et Musica” w Łomży oraz licznych sesjach liryki wokalnej i koncertach filharmonicznych.

Współpracuje z orkiestrami m.in. Orchestre National de Belgique, Orchestre Symphonique De La Monnaie, Orkiestrą Filharmonii Narodowej w Warszawie, the Orchestra of the Opera Royal de Wallonie, The Symfonisch Orkest van de Vlaamse Opera, „I Musici Brucellensis„, the Hungarian Radio Symphony Orchestra oraz Orkiestrą Filharmonii Poznańskiej, Olsztyńskiej, Opolskiej, Rzeszowskiej, Łódzkiej, Łomżyńskiej i Płocką Orkiestrą Symfoniczną.

Szczyci się współpracą ze znakomitymi dyrygentami m.in. K. Ono, J. Jones, A. Leaper, Ł. Borowicz, S. Kingele, J.A. Axelrode, G. Neuhold, E. Salmieri, T. Kozłowski, R. Silva, T. Tokarczyk, M. Pijarowski, T. Wojciechowski, Z. Wisłocka, A. Wicherek,  A. Straszyński, W. Michniewski, J. Salawarowski, J. M. Zarzycki, M. Niesiołowski, J. Schultz, P. Przytocki oraz reżyserami m.in. M. Prus, D. Kaegi, W. Zawodziński, J. Niesobska, G. Madia, M. Znaniecki, H. Baranowski, T. Konina, W. Ochmann, J. Rathke, R. Skolmowski, L. Adamik, K. Kelm, A. Wolf.